STOŁÓWKA - INFORMACJE
PŁATNOŚCI ZA OBIADY
Płatności należy kierować na podany rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 3 w Mielcu
Nr konta: 13 1020 4913 0000 9102 0119 4729
Tytuł przelewu: Imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc
- Opłaty za obiady należy dokonywać w terminie do 15-go każdego miesiąca za poprzedni miesiąc (opłata z dołu). Za termin dokonania płatności uznaje się datę wpływu należności na w/w rachunek. Np. opłaty za wrzesień należy dokonać do 15 października (dopiero po rozliczeniu zjedzonych obiadów).
- Od nieterminowych wpłat za wyżywienie będą naliczane odsetki ustawowe, a w przypadku otrzymania pisma o zaległościach mogą zostać doliczone koszty upomnienia w wysokości 16,00 zł.
- Informacje o płatnościach będą udostępniane na stronie internetowej szkoły w zakładce Opłata za obiady.
- Należy wpłacać dokładną kwotę, która będzie podana dla każdego dziecka osobno.
- W przypadku rodzeństwa kwoty należy dodać oraz wpłacić całość.
ZGŁASZANIE NIEOBECNOŚCI
- Nieobecność należy zgłaszać w danym dniu do godziny 900 pod nr tel. 17 787-52-35 lub przez dziennik elektroniczny do kierownika świetlicy. W przypadku późniejszego zgłoszenia odliczenie nie będzie możliwe w danym dniu.
- Za zgłoszenie nieobecności dziecka na obiedzie odpowiada rodzic.
- Posiłki w stołówce szkolnej wydawane są od godziny 1115 do 1430. Godziny wydawania posiłków dla uczniów korzystających ze świetlicy szkolnej ustalone są wg harmonogramu.
- Podczas wydawania obiadów na stołówce mogą przebywać wyłącznie osoby spożywające posiłek. Zabrania się pobytu w pomieszczeniach stołówki osobom nie spożywającym posiłków, w tym również rodziców uczniów.